onsdag den 20. maj 2009

Tilværelsens ulidelige lethed..

Det kan gøres simpelt eller kompliceret.

Livet.



Man kan også bare finde et godt sted i haven og nyde livet med loppefund omkring sig. Denne gammeldags havestol med smukt grønt betræk, passer jo fint når sol og udsigt skal nydes. Vi skal helst udsættes for sollys dagligt, så vi får sikret de vigtige D-vitaminer.

Fik den for en 10ér på sidste marked. Så gør det heller ikke noget den får lidt vand en gang imellem, det tørrer jo igen




Denne gamle Irma-dåse med veteranbiler, var der ingen der ville have på loppemarkedet.



Hvorfor forstår jeg ikke, den var jo ovenikøbet fyldt med frø til de store tagetes.



Så nu er de da kommet så langt i een af mine store lerpotter.



På denne gamle granitblok i haven kan man også slappe af, når man flytter lidt rundt på genbrugspuderne. Ellers er den både hård og kold for numserne.

5 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Jeg ville gerne sidde der i den skønne stol eller på din fine bænk og nyde udsigten og solen. ;o) Hvor er det bare stemningsfuldt.!
Ha´en rigtig fin uge.
Kram Birgitte.

Brocante sagde ...

Hei du - jeg akkurat funnet fram til din blogg! Dette er en blogg akkurat slik jeg vil ha den! Jeg kommer tilbake mange ganger på besøk til deg!

♥ Pia... sagde ...

Hej..ja här är en till som nyss funnit denne bloggen..via Brocante...trevlig blogg och loppisfynden var guddomliga..:) ha en skön midsommar..eller joo det firar ni väl i Danmark oxå??..i vart fall en hälsning från värmlandsskogarna...PIA

oline's skattekammer sagde ...

kjempekoselig blogg,så mange fine bilder, kommer nok tilbake hit ja! Nyt sommerdagene!

Mitt hvite hus sagde ...

Heisan...
fant akkurat bloggen... så sjarmerende og herlig..legger deg til listen min slik at jeg finner deg igjen....

Nyt dagen O=)